تق تق تق !
این انگشت شما چه میکنه موقعی که مرتب روی صفحه موبایل اینور اونور میره .حالا برای حرکت انگشت و ماوس کاربر میشه هزینه تعریف کرد . یعنی یکی اگه حال داشت و روی لینک شما کلیک کرد ، شما پولش را میدی اما اگر کلیک نکرد نه ! این بهترین روشه برای مدیریت هزینه بازاریابی.
- انتشار بنرهای تبلیغاتی در وبسایتهای فارسی
- تبلیغات در اپلیکیشنهای مختلف فارسی
- انتشار بنر ویدئویی در رسانههای مختلف
- انتشار مطالب شمادر انتهای مقالات دیگر سایتها
چرا تبلیغات کلیکی؟
هوشمندانهتر، هدفمندتر و گستردهتر
پنل جامع
کمپین تان را مدیریت کنید
در پنل جامع تبلیغات کلیکی، ما به شما تعداد بازدید کنندگان و کلیک های صورت گرفته روی تبلیغات را بطور لحظه ای و دوره ای نمایش می دهیم. شما می توانید حداقل و حداکثر بودجه روزانه را برای کمپین های خود تعریف کنید، سایت های نمایش دهنده تبلیغات تان را مدیریت کنید و هر زمان که می خواهید کمپین را متوقف، اصلاح و مجدد شروع کنید.
هدفگذاری
با هدف گذاری، دقیق تر تبلیغ کنید
با تکنولوژی هدف گذاری صباویژن، شما در واقع می توانید در بهترین زمان و موقعیت تبلیغ خود را به مستعدترین مشتری نمایش دهید. به کمک روش های هدف گذاری متنوعی که ما به شما ارائه می کنیم از جمله هدف گذاری زمانی، مکانی، موضوعی و رتبه ای، می توانید به مشتری دلخواه خود با توجه به اینکه چه شخصیت، موقعیت و یا علاقهمندی هایی دارند نزدیک شوید.
شبکه گسترده
به بزرگی ۱۴۰۰۰ سایت و اپلیکیشن
در آخر، همه استراتژی های تبلیغاتی نیازمند شبکه ای گسترده و با کیفیت برای انتشار تبلیغ است. شبکه گسترده تبلیغاتی در دسته بندی های متنوع به شما به عنوان تبلیغ کننده این امکان را می دهد تا مرتبط ترین مشتری خود را بیابید و بالاترین نرخ CTR و EPC را بدست آورید. تبلیغات در شبکه ای به بزرگی ۱۰.۰۰۰ اپلیکیشن و ۴.۰۰۰ وب سایت ایرانی را با ما می توانید تجربه کنید.
کمپینهای ویژه کلیکی
برپایه خدمات برتر صباویژن
بودجه
با هر بودجه ای شروع کنید
در تبلیغات کلیکی صباویژن، بازدید از تبلیغات شما رایگان است و هیچ هزینه ای را به شما تحمیل نمی کند. شما تنها زمانی پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود. بعضی از کسب و کارها با بودجه های ۵۰۰ هزار تومانی و بعضی با بودجههای ۲۰۰ میلیون تومانی کمپین خود را شروع می کنند. تنها کافی است تصمیم بگیرید و برای شروع بودجه ای را متناسب با اهداف خود در نظر بگیرید.
تنوع
متنوع تبلیغ کنید
در پنل تبلیغات کلیکی صباویژن م یتوانید انواع کمپین های مبتنی بر کلیک را بیابید. کمپین بنری، کمپین ویدیویی آپارات، کمپین بنر ویدیویی (VideoBanner) ، کمپین بنر تعاملی (Html) و کمپین بنر پویا (RSS) نمونه هایی از کمپین هایی است که شما م یتوانید با توجه به نوع محصول و خدمتی که ارائه می دهید، به تناسب یکی را انتخاب کنید.
تکنولوژی
به روز و مطمئن تبلیغ کنید
حداقل ۴۰٪ از ترافیک اینترنت ترافیک مربوط به کاربران حقیقی نیست و حداقل ۲۰٪ از بودجه های تبلیغاتی به همین دلیل هدر می رود. این بخش از ترافیک مربوط به بات ها و یا رقبایی است که می خواهند بودجه تبلیغاتی شما را در همان دقایق ابتدایی به اتمام برسانند. الگوریتم های بروزی که توسط تیم فنی ما نوشته شده است، مشتریان حقیقی را از کلاهبرداران اینترنتی و بات ها تفکیک می کند.
تبلیغات ویدیویی
واقعا چیزی غیر ویدیو میتونه انقدر جذاب و پربیینده باشه؟ خوب معلومه نه! حالا فکر کن شما یه ویدیو کوچولو از خودت داشته باشی و بتونی در کلی وب سایت اون را منتشر کنی! آره میشه .کافیه برای ساخت و انتشار لب تر کنی.
پرداخت تک تکی!
میدونید که آگهی هزینه داره ، اما وقتی شما کلی هزینه پای بیلبورد یا کاتالوگ کاغذی میدی معلومه چند نفر اون را میبینند؟ دقیقا نه. ولی تبلیغات کلیکی یعنی برای هر لمس یا کلیک شما هزینه میدی نه بیشتر. خیلی منصفانه است ؛ نه؟!
بازاریابی شبکه های اجتماعی
همین الان که شما دارین این متن را میخونین حدود ۱۴ میلیون ایرانی پای شبکههای اجتماعی هستند ، شاید هم بیشتر . ما این همه ملت در صحنه داریم و ازشون استفاده نکنیم؟اونها میتونند همراه ما باشند و یار غار و مشتری خوب.
آگهی رو مخی!
این آگهیها را دیدین یهو کنار و گوشه یه اپلیکیشن موبایل پیدا میشن؟خوب درسته بیشتر اوقات روی مخ ما هستند ؛ اما یهو دیدی یه آگهی درست به چشمت خورد و اونوقت رویش لمس میکنی و در آخر میفهمی ضرر نکردی. همین ، ما از این کارهای رو مخ هم میکنیم!
40
میلیون ایرانی در تلگرام
24
میلیون ایرانی در اینستاگرام
19
میلیون ایمیل فعال
12