ایمیل مارکتینگ

توسط ایمیل ، حمله...!!!

واقعا باید حمله کرد، اما نه ناجوانمردانه بلکه با یک استراتژی دقیق که بشه مشتری را جذب اهداف خودمان بکنیم.ما بهتون یاد می‌دیم ، اصلا خودمون این کاره‌ایم حاجی !
ایمیل مارکتینگ جزو ارزون‌ترین شیوه‌های بازاریابی هستند . شیوه‌ای جوانمردانه و متکی بر خواست مشتری . ما مشتری را مجبور به خواندن ایمیل نمی‌کنیم ، بلکه عاشقشون می‌کنیم تا ایمیل شما را بخونند .

یه کم از خودتون برای ما بگین

اوضاع وب سایت شما چطوره؟ راضی هستین یا ناراضی؟ ما به شما کمک می‌کنیم .

مزایای ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ کلی مزایا داره و اندکی هم قطعا معایب اما هرجوری حساب کنید تو این اوضاع بلبشو و گرون قیمت تبلیغات ، یکی از بهترین روش‌هاست. کافیه مدتی اون را آزمایش کنید .بهتون میگیم چه مزایایی دارند.
بازگشت سرمایه (ROI)
ROI یعنی چه مقدار پول به ازای هر ريالی که یک شرکت خرج می‌کند به جیب آن شرکت باز می‌گردد. بازگشت سرمایه‌ی ایمیل مارکتینگ را می‌توان به طور دقیق محاسبه کرد و ثابت شده است این بازگشت سرمایه بسیار بالا خواهد بود.
هدف‌گیری مستقیم
بازاریابان ایمیلی این امکان را دارند که پیغام هدف‌گیری شده و حتی پیام‌های شخصی‌سازی شده برای افراد مختلف بفرستند. این در حالی است که بیشتر کانال‌های بازاریابی، به صورت مکرر محتوای تبلیغاتی خود را به جامعه‌ای ارائه می‌کنند که درصد بالایی از آنها، هیچ علاقه‌ای به محصول پیشنهادی ندارند.
ارزان ، سریع و منعطف
ایمیل مارکتینگ به طور قابل توجهی نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی ارزان‌تر و سریع‌تر است. در ساده‌ترین حالتِ ایمیل مارکتینگ، به یک لیست و یک آدرس ایمیل نیاز است.هیچ محدودیتی ندارد وهر نوع محتوایی را می‌توان ارسال کرد.
ضرورت
این که برای ثبت نام و وارد شدن به هر شبکه اجتماعی و حتا موبایل هوشمند به یک آدرس ایمیل نیاز است این حقیقت را در ذهن شما نمایان نمی‌سازد که حتی در همین لحظه هم به ازای هر فرد حداقل یک آدرس ایمیل وجود دارد! پس بهترین ظرفیت برای تبلیغات و بازاریابی در دست ماست.